Saturday, January 15, 2011

Lista.

Haha hur uttråkad tjej?!

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig? - bäst hittills måste jag säga, jag har haft äckligt kul
Bättre än förra året? - ja såklart, blivit äldre och klokare.
Har du träffat några nya vänner? - yes box
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? - MAGALUF och en del minst sagt spårade utgångar.
Har du flyttat under år 2010? - nej, aldrig flyttat i hela mitt liv.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - tusentals, men tröttnar väldigt snabbt på musik
Isåfall vilken? - hm...älskar muse, fortfarande hehe.
Har du druckit alkohol? - gjort, gjorde, gör. ja.
Har du rökt? - eh... kanske?
Har du kysst en främling? - haha alla i magaluf va ju främlingar, så ja.
Har du haft sex? - tja... ja det har jag väl.
.
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - den har varit som den är när den är som bäst, icke existerande. är nog den mest oromantiska flickan i hela världshistorien. tror på att ha kul istället, sen kanske man blir kär någon gång i framtiden.
Har du varit kär? - nej.
Har någon varit kär i dig? - nej, tror inte det.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - japp, fast bara vänskap då.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - många gånger, vissa seriösa andra inte.
Har du haft ett hemligt förhållande? - wtf? ja med min hemliga beundrare då eller?

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej.
Har någon i din släkt avlidit? - som tur är nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - tyvärr inte, har velat göra det många gånger. främst för att jag blir så jävla förbannad på folk, som jag egentligen tycker om.
Har du varit i slagsmål? - chokladsåsslagsmål på nyår, om det räknas.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - det har jag.
Isåfall vad? - äh inget stort, mest små saker som jag kunde klarat mig utan.
Har du skämt ut dig? - jag? skämt ut mig? haha det är ju det enda jag gör.
Har du ljugit för en vän? - inte vad jag kan komma på
Har du varit ute en hel natt? - och en hel dag faktiskt.
Har du blivit tagen av polisen? - nej, det är mitt mål med 2011.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - det har hänt, ja.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - händer ungefär 50% av tiden, har ju min andra halva som jag inte klarar mig utan.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? - kunskap.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej.
Hatar du någon i din skola? - det finns en hel del människor jag ogillar väldigt mycket, men hatar ingen.
Har du gjort något framsteg? - ja, jo.. kanske. nej.
Har du haft alla rätt på ett prov? - inte vad jag vet om.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - japp, och har skaffat mig världens bästa crew.
Har du förlorat en vän? - icke, peppar peppar.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - hmm... jo det har jag väl.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - det kan ha hänt.
Har du ljugit för en bästavän? - aldrig.
Har du många tjej kompisar? - mer killkompisar, tjejer är så... tjejiga och komplicerade och överanalyserande.

No comments:

Post a Comment