Tuesday, March 1, 2011

Det hade jag glömt bort totalt...

Den där jävla listan vet ni, jag ska fan dra ett par dagar nu. Bara för att... jag kan.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Oj vad svårt, födelsedagar har liksom aldrig varit sådär jättespeciellt i min familj. Men när jag fyllde arton såklart, när jag fick gå ut och supa mig full på tequila. Det va tider det.

Dag 19 – Detta ångrar jag
Jag ångrar att jag inte gjort vissa saker, men håller starkt fast vid att mana ldrig får ångra sånt man faktiskt gjort. En sak jag ångrar mycket är att jag inte höll fast vid hästarna, saknar det så otroligt mycket.

Dag 20 – Den här månaden
Eh ja, det är den första mars vilket innebär att jag har mycket tid framför mig! Kan väl slänga in att helgen 11/12 drar jag, Pling och Bali till Stockholm eftersom Bali fyller år. Vi satsar allt på spårade utgångar och mysiga middagar.


Dag 21 – Ett pinsamt händelse
En pinsam händelse, EN!? Lägg av, var ska jag börja? Fast grejen är den att jag inte riktigt tycer att så mycket är pinsamt... Ja det här blev ju kul.

Dag 22 – Det här upprör mig
Äckliga människor som dömer andra människor. Finns inget som gör mig så jävla trött som sånt. Bara tanken på att ännu en tjej ska säga (efter ett par minuters samtal) "Men du är ju inte alls bitchig!" får mig att vilja spy. Vad fan har jag gjort mot dig som får dig att tro att jag är bitchig? Cut it out.


Okej det där får räcka tror jag, annars får jag en överdos av listor och så dör jag. Bara sådär. Och det vill vi ju inte.

No comments:

Post a Comment